Sunday 8 June 2014

PHYTOCOL-ST?

Assalamualaikum. Haaaaaaa. Mesti ramai yang tertanya-tanya apa itu Phytocol-ST kan? Pada entry kali ini, saya ingin menceritakan tentang produk terbaru yang telah dikeluarkan oleh pihak Shaklee. Tadaaaaaa.....

Ini lah wajah untuk Phytocol-ST

Basically, produk terbaru ini adalah ramuan yang dibuat khas untuk mengawal kolestrol yang terdapat didalam badan kita. Yeee. Memang Shaklee buat khas untuk mengawal kolestrol. Shaklee tahu kebanyakkan rakyat Malaysia mengalami masalah kolestrol yang tinggi didalam badan. 

Phytocol-ST Shaklee adalah formulasi proprietari yang berasakan bahan-bahan yang telah terbukti secara klinikal berkesan untuk penyekatan penyerapan kolestrol dan merendahkan paras kolestrol Low Density Lipoprotien (LDL)

PROMOSI hebat BUY 6 FREE 1 HARI INI SAHAJA! 

Fungsi Phytocol-ST ialah mengawal kolestrol yang berlebihan dalam badan kita. Dalam badan kita, tidak semua kolestrol adalah jahat. Badan kita memerlukan kolestrol dalam kuantiti yang minima tetapi oleh kerana pemakanan kita yang tidak sihat dan sering kali mengamalkan diet yang tidak seimbang telah menyebabkan pengumpulan kolestrol yang tinggi didalam badan kita. Jadi, Phytocol ini bertindak untuk menyingkirkan lebihan kolestrol yang sedia ada dan bertindak menghalang kolestrol yang kita ambil dari pemakanan kita. Phytocol perlu di ambil sebelum makan. Oleh sebab itulah ia dapat bertindak untuk menghalang kolestrol yang di ambil dari pemakanan kita untuk terus berada dalam badan kita. 

Kolestrol tinggi bukanlah penyakit tetapi dengan adanya kolestrol yang tinggi didalam badan kita, ia berpotensi menyebabkan kita merana dari pelbagai jenis penyakit. Antaranya ialah penyakit jantung, strok, diabetes dan hipertensi atau lebih dikenali sebagai tekanan darah tinggi.

Kolestrol adalah lemak yang diproduksi oleh hati dan sangat penting untuk fungsi tubuh. Kolestrol secara amnya terdapat pada dinding sel atau selaput di mana-mana tubuh termasuk otak, saraf, otot, kulit, hati, usus dan jantung. Dalam kondisi normal pula, kolestrol berfungsi sebagai pembangun dan pemelihara sel membran, menyaring molekul yang masuk dan tidak ke dalam sel, terlibat dalam produksi hormon seks dan membantu produksi hempedu. 

INI ADALAH APA YANG ANDA PERLU TAHU!



Kolestrol yang berlebihan akan menjadi plaq yang boleh menghalang  
dan menyempitkan saluran darah untuk terus mengalir dengan lancar. 



Makanan rutin yang diamalkan oleh rakyat Malaysia yang 
mengandungi kolestrol tinggi. 

Jadi? Apa tunggu lagi? Sampai bila anda harus berfikir? Bertindak sekarang sebelum ia melarat! Jadikan hidup anda lebih sihat! Berminat?

GRAB THIS WHILE STOCK LAST!

*** PRODUK-PRODUK INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK MENDIAGNOS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.

Jom buat pesanan di:

Whatsapp: 014-8930658
Instagram: allaboutsupplement
Email: izzue93allaboutsupplement@gmail.com
Facebook: Muhd Izzul Fikri



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...