Monday 9 June 2014

Shaklee June Promotion! Buy 6 FREE 1!

Assalamualaikum semua. Apa khabar hari ni? Semoga hari ni lebih sihat dari hari sebelum-sebelumnya lepas mengamalkan supplement dari Shaklee. Harap-harap begitu hendaknya yer. Sama-sama kita mengamalkan gaya hidup yang sihat sejahtera. Hehe.

Bercakap pasal promotion. Haaaaaaaaaaaaaa. Promotion untuk bulan Jun ialah Vita-E Complex!


Vita E Complex merupakan abstrak dari buah anggur.

***TIDAK BOLEH DIAMBIL BERSAMA ALFAFA COMPLEX!

Satu botol mnegandungi 120 biji kapsul. Vita E Complex merupakan antioksidan kuat yang boleh larut dalam lemak di mana ia menyokong kesihatan jantung, otak, prostat, meningkatkan fungsi peparu, kolon dan sistem imunisasi. Ia dilengkapi 10mcg selenium bagi menyempurnakan aktiviti vitamin E. Selain itu juga, ia menolong melawan penuaan pra-matang pada kulit, mengurangkan risiko sakit jantung, menyokong prestasi otot dan mempercepatkan pemulihan luka serta dapat menghalang kerosakan sel oleh radikal bebas.

KELEBIHAN-KELEBIHAN VITA E COMPLEX

1. Anti-Penuaan untuk wajah awet muda. 
2. Mampu mengecilkan pori-pori wajah .
3. Dapat memudarkan kesan parut dan jeragat.
4. Mengurangkan risiko Alzheimer (Penyakit Nyanyuk)
5. Mengurangkan kadar kolestrol badan.
6. Membantu mencegah kanser. 
7. Baik untuk kesihatan jantung. 
8. Menggalakkan kulit dan rambut jadi sihat. 
9. Baik untuk wanita yang sedang hamil (Mengurangkan risiko keguguran)
10. Meningkatkan kesuburan lelaki. 
11. Membantu dalam penyerapan oksigen yang lebih baik.
12. Mampu memulihkan tekstur kulit.
13. Memberikan tona kulit yang sekata. 

Haaaaaaaaaaaa. Ni antara kelebihan-kelebihan yang ada pada Vita E Complex ini jika anda mengamalkannya secara konsisten. Bukan setakat untuk makan jer yer kakak, abang, adik, mak cik, pak cik, yang bestnya tentang Vita E Complex ni adalah ia dapat dijadikan sebagai MASKER untuk mendapatkan kulit muka yang lebih halus, mulus dan bersih. Ia diamalakan sebelum anda tidur. Cuma cucuk menggunakan jarum dan aplikasikan dimuka. Sapu rata di semua bahagian muka kecuali bahagian mata. Satu kapsul dapat digunakan untuk 3-4 kali. Jimatkanlah penggunaan Vita E Complex ini sebagai masker yer. :)

Apa yang terdapat dalam setiap kapsul Vita E Complex. 



TAHUKAH ANDA?



 Untuk kefahaman lebih senang. Baca dan fahami dengan teliti. :)

Kejap! Ingat Vita E hanya untuk kulit muka cantik, mulus dan halus jer ker? Hehehe. Banyak lagi tau? Meh saya ungkapkan ayat-ayat manis untuk kalian. Hehehe. :)

Untuk wanita yang mengamalkan ini, sekurang-kurangnya selama tiga bulan pengamalan, ia akan membantu meningkatkan "Sexual Desires" dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik. Antioksidan yang seimbang dalam VITAMIN E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan. 

Manakala kebanyakan lelaki yang mengambil VITAMIN E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dan menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya. Nitrik oksida membantu pelancaran darah di alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik. Maka VITAMIN E memang terbukti membantu lelaki terutamanya yang mengalami  tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan. 

Peranan VITAMIN E kepada SUAMI:
* Lebih bertenaga (seksual)
* Ereksi yang lebih lama
* Lebih mudah teransang 
* Libido yang lebih kuat
* Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan VITAMIN E kepada ISTERI:
* Lebih bertenaga (seksual)
* Lebih mudah teransang
* Libido lebih kuat
* Untuk menstabilkan hormon seks / kewanitaan, terutamanya bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi. 

See? Banyakkan kelebihan-kelebihan Vita E Complex ni. Hebatkan? 

Sebotol Vita E Complex mampu bertahan untuk EMPAT BULAN (4). Tak cukup lagi tu sebab nak buat MASKER lagi. Hehehe. Dah lah bulan ni PROMO VITA E! BUY 6 FREE 1 okay! Siapa tak nak kan? Hihi. Lepas tu dibagi pula FREE MEMBERSHIP uolssssss! Hehehehe. Senang-senang jer nak buat tempahan lepas ni. Dapat harga member lagi tu. Murah sangattttttt. Extra income pun boleh dapat. Hihi. Tak nak ker? Meh lah. ;) 

Nak kulit muka cantik, halus dan gebu? Meh try. :)


GRAB THIS WHILE PROMOTION IS STILL ON!

*** PRODUK-PRODUK INI TIDAK BERTUJUAN UNTUK MENDIAGNOS, MERAWAT, MENYEMBUH ATAU MENCEGAH SEBARANG PENYAKIT.

Jom buat pesanan di:

Whatsapp: 014-8930658
Instagram: allaboutsupplement
Email: izzue93allaboutsupplement@gmail.com
Facebook: Muhd Izzul Fikri


























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...