Sunday 7 September 2014

Agen Pembakar Lemak Shaklee terbaik!

( 3 vs 1 ) 

Alhamdulillah. Seorang customer saya repeat order lagi. 

Sebelum ni dia ambil Set Basic Slimming Shaklee iaitu Lecithin, Herblax dan Alfafa sahaja. 

Sebulan berlalu, perubahan positif beliau nampak sendiri selepas penggunaan Set Basic Slimming Shaklee ini.

Beliau berjaya menurunkan 5kg hanya dalam masa 2 minggu sahaja. Beliau gembira dan teruja lalu Whatsapp saya mengatakan berita gembira ini.

Saya pun turut gembira dengan hasilnya. Saya berjaya membantu beliau untuk mendapatkan berat yang ideal. SubhanAllah.

Sekarang dia mau order ketiga-tiga agen pembakar lemak ini untuk hasil yang lebih SUPERB!

3 vs 1. Macam mana agaknya erk? Memang SUPERB.

HERBLAX dan ALFAFA tidak di order sebab masih banyak. Dan tahan sehingga 3-4 bulan.

Dia pandai mengatur bajetnya.

Anda pula?

Masih ragu-ragu untuk mengguna Shaklee?

Dia boleh, saya boleh, anda pun boleh!

Nampak ada namecard dalam tu? Haaaa.

Cuba zoom sikit.

Dapatkan hadiah misteri dari sekarang!

Promo Collagen Buy 6 Free 1
Promo Meal Shake Buy 3 Free 1

#wcdi
#lat
#iloveshaklee
#fatburner


7 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...