Friday 10 October 2014

Bagaimana untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee?

Assalamualaikum readers.

Alhamdulillah. Hari ini diberi peluang sekali lagi untuk menghirup udara segar. Syukur kepadaMu Ya Allah.

Baik. Hari ini saya akan menceritakan tentang cara untuk masuk keahlian Shaklee.

Setiap customer yang saya follow-up, saya akan bertanyakan kepada mereka samada ada perubahan besar mereka perolehi selepas pengambilan supplemen Shaklee atau tidak. Saya sentiasa melakukan itu kerana ingin membuatkan customer saya dihargai setiap masa. Kadang-kadang mereka memerlukan nasihat daripada saya dan konsultasi percuma. Ini khas kepada customer yang saya hargai sahaja. Tetapi ramai pengguna Shaklee diluar sana 'baru' berjumpa dengan saya dan bertanya kepada saya cara pemakanan supplemen yang betul. Terlalu ramai yang cari saya nak minta tolong. Sebab apa mereka mencari saya? Sebab pengedar yang selama ini dia berurusan, tidak buat apa yang saya buat. Dia cuma buat, ambil order customer --> jual harga ahli --> dah dapat bagi kepada customer dan 'bye-bye'. Itu sahaja. Konsultasi PERCUMA mana? Jadual pemakanannya mana? Memang terhuyung-hayanglah customer tu begitu.

Tengok? Nampak dengan jelas tak orang yang sekadar hanya nak MENJUAL dan orang yang nak BANTU orang untuk jadi lebih sihat? Nampak perbezaan tak di situ? Tapi masih lagi anda nak berurusan dengan orang-orang seperti mereka. Carilah kami yang sentiasa follow-up customer! Tapi ramai pula yang rasa 'rimas' pabila saya follow-up mereka. Mereka tahu tak berapa ramai orang sahaja yang melakukan ini? Rasanya ramai tak 'dealer' yang akan follow-up anda? Yang 'rajin' untuk follow-up? Ada? Dah dapat untung besar, memang lari lah. Mana ada yang nak follow-up kalau dah dapat duit untung kepok-kepok. Betul tak? Buka hati dan minda.

Okay. Berbalik kepada tajuk yang saya nak bincangkan kepada anda semua. Bagaimana untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee. Jawapannya, MUDAH dan CEPAT! Kerana semuanya dibuat secara ONLINE. Bestkan? Tak perlu isi borang guna BOLD PEN hitam. Tak perlu pergi pejabat untuk daftar, Apa yang perlu anda buat ialah hanya duduk depan laptop dan taip sahaja. Hihi.

Shaklee menyediakan satu website untuk para pengedar senang nak berurusan dengan mereka. Mudah dan cepat kan? Seronokkkkkk. Untuk anda yang ingin merasakan keistimewaan ini, saya juga menyediakan satu borang untuk anda mendaftar. Ini untuk memudahkan saya dan anda sekali. Anda isi sahaja maklumat yang diperlukan dan saya terima sebagai rujukan untuk mendaftar anda sebagai ahli Shaklee yang sah. Klik sini untuk borang daftar.

"Macam mana nak jadi ahli Shaklee?"

"Apa kelebihan yang saya dapat kalau join Shaklee?"

"Kalau join Shaklee untuk makan sendiri, boleh kan? Tidak ada niat nak buat business"

"Macam mana nak jadi ahli Shaklee dan buat business dengan Shaklee?"

"Berapa saya perlu bayar untuk jadi ahli?"

"Kalau nak jadi ahli secara PERCUMA bagaimana pula?"

"Jadi ahli ni untuk seumur hidup atau perlu 'renew' untuk beberapa tahun?"

Ni soalan-soalan dan pertanyaan yang selalu saya terima.

Entry kali ini saya terangkan bagaimana nak jadi ahli Shaklee yang sah.

Untuk maklumat semua, Shaklee menyediakan 2 cara untuk mendaftar sebagai ahli.

CARA 1. 

> Dengan membayar yuran sebanyak RM65 untuk keahlian sekali seumur hidup.
> Tambahan kos postage untuk Stater Kit, Semenanjung Malaysia RM10 dan Sabah Sarawak Rm20.
> Akan menerima Stater Kit dari Shaklee / Beg Shaklee yang directly dihantar dari HQ Shaklee terus ke hadapan pintu rumah anda.
> Dengan itu, anda sudah layak bergelar pengedar sah Shaklee disamping dapat membeli semua produk Shaklee dengan harga ahli di mana anda dapat menikamti 30% lebih murah daripada harga runcit. Sangat murah!
> Jimat berlipat kali ganda. Untuk makan sendiri sahaja pun boleh.

CARA 2. 

> Cara 2 ini adalah cara menjadi ahli secara PERCUMA.
> Dengan pembelian mana-mana produk Shaklee dengan harga RM680 (dalam satu resit), atau pembelian produk dengan 200points ke atas (UV point), anda sudah layak menjadi ahli Shaklee secara automatik dan PERCUMA. Anda dah jimat RM75/RM85 untuk yuran keahlian. (Saya pilih cara ini dulu. Hehehe. Untunggggg saya dapat masuk percuma. :D )
> Yang lagi best, anda akan menikmati bonus dari Shaklee yang mana akan terus dimasukkan ke dalam account bank anda! (Seronokkan? Daftar PERCUMA tapi Shaklee bagi BONUS! Besttt!)

Cara kedua ini saya selalu sarankan kepada customer-customer saya ntuk daftar secara PERCUMA. Anda dah jimat hampir RM100. Tak perlukan duit untuk daftar tapi dapat bonus dari Shaklee dalam 2 angka. Bonus dalam tangan sudah pasti!

Saya selalukan sarankan kepada mereka untuk berkongsi buat order ramai-ramai. Sebagai contoh:


Anda (Izzue Islam)

Order :
1. Ahmad - ESP (39UV)
2. Nisa - Vita C (23UV)
3. Asrul - Omega Guard (35UV)
4. Shea - Vita E Complex (38UV)
5. Hilman - Vivix (118UV)

Total: 253UV

Tengok? Dah dapat order dengan point lebih daripada 200UV iaitu sebanyak 253UV, anda layak dapatkan FREE MEMBERSHIP menggunakan nama anda! (Opssss! Bocor sudah rahsia! Hihi)

Dah cukup order, berikan maklumat menggunakan ORDER FORM ini dan lengkapkan maklumat anda disini sebagai rujukan saya. 

Saya kemudian terima email dari anda dan saya akan daftarkan anda sebagai ahli Shaklee yang sah dengan menggunakan sistem online Shaklee seperti dalam gambar dibawah.


Ekslusif tak laman web Shaklee ini? Haaa. Senangkan nak daftar anda sebagai ahli Shaklee sebab 100% dibuat secara online sahaja. Tak perlu guna kereta pergi branch Shaklee dan daftar 
(jimat minyak yang sekarang naik harga rm0.20 seliter, Hihi)

Kalau dah selesai daftar, nampak tak butang 'shopping' diatas tu? Haaa. Kat situ ler kita shopping produk Shaklee. Tengok? Nak shopping pun depan laptop jer. (jimat tenaga. Hihi) Semuanya di hujung jari dah. Anda dah beri maklumat tentang order anda tadikan? Itu semua rujukan saya, supaya dapat buat kerja dengan senang dan sistematik. Seronokkan anda dapat simpan info customer anda? Dapat di jadikan sebagai rujukan. Mudah dan senang! 

Dah submit order, Shaklee akan directly hantar pesanan anda terus ke hadapan pintu rumah anda dengan via Gdex atau Citylink. Cepattt sangat barang anda sampai. 1-3 hari bekerja. 

Lepas tu, untuk pertanyaan bonus anda, boleh klik-klik butang yang ada di atas tu. Semuanya dibuka untuk 24jam termasuk shopping dengan Shaklee. Hehe. Bestkan? Tapi semua ini anda dapat buat jika anda sudah menjadi ahli Shaklee yang sah sahaja. 

Apa kelebihan anda jika bergelar ahli Shaklee yang SAH?

Anda berpeluang untuk mendapatkan 3C dari Shaklee.

1. Cash Bonus
2. Car Bonus
3. Convention Bonus

Cash Bonus - semua bonus yang anda dapat setiap bulan akan di masukkan terus ke dalam akaun bank anda. 

Car Bonus - anda akan di beri sejumlah wang untuk anda beli kereta idaman pilihan anda. 

Convention Bonus - Shaklee akan taja anda 100% untuk Umrah atau Percutin 6 bintang untuk anda! Fully sponsored by Shaklee! Seronokkkkkkk! Pocket Money pun Shaklee bagi! Wahhh.

Untuk sebarang pertanyaan, sila berhubung saya di talian:

014-8930658 (Sms/Whatsapp)
izzue93allaboutsupplement@gmail.com (Email)

Untuk semua proses pembayaran, semua transaksi perlu diberi kepada saya. 

Jika anda guna Cash Deposit Machine, gambar RESIT di perlukan. 

Jika anda guna Online Banking, masukkan email saya seperti gambar dibawah dan 'capture' transaksi berkenaan. 


Segala bukti transaksi via TAC Message dihantar kepada saya, anda tidak akan dilayan. Sila berhubung terlebih dahulu sebelum membuat pembayaran. 

Segala ucapan didahulukan dengan TERIMA KASIH. 

Apa tunggu lagi? Siapa nak join EMPAYAR MIF di bawah naungan saya, sila hubungi saya sekarang!



'Be the Shining Star among the others! Be the BEST anda BEAT the rest!'


Izzue | 0148930658












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...