Tuesday 19 August 2014

Set Kecantikan



( Tak boleh jadi ni! )

'Kesian' tengok Ayah, Mak, Kakak dan Abang saya.


Sebab saya seorang sahaja yang 'aneh' dan kontra! Hahaha.



Dialog yang selalu dorang dengar dari orang, mahupun saudara dan kawan. 

"Ehhh. Putihnya adik kau!"

"Tak boleh jadi ni adik putih lagi dari kakak"

" Ya Allah, putihnya anak akak"

"Adik putih dari abang? Mcm mana tu?"

"Dah macam orang 'putih' dan anak kau ni'

Itu apa yang saya selalu dengar dari mereka. Kadang2 mereka terjah depan2. Even kat tmpt belajar, junior2 yang add through wechat. Once tengok saya depan2, dorg cepat2 chat ckp:

"Putihnyaaaa abg?"

saya reply dengan senyuman dan ucapan terima kasih. :)




Selepas mengamalkan Shaklee hampir setahun, inilah hasilnya. Disebabkan inilah saya mudah jatuh cinta dgn Shaklee. 

Saya cuma ambil Vita-C, B-Complex, Vita-E Complex, ESP, Zinc Complex, GLA untuk set kulit sihat dan cantik. 


Ada yang bertanya, "kenapa aku x putih macam kau?" "kenapa aku x kurus mcm kau?"

Kenapa? 

Saya boleh, kenapa anda tidak? Padahal kita guna brand yang sama. Shaklee.

Tepuk dada, tanya hati. Kenapa? 

Adakah pesanan yang telah diajar, anda praktikkan? Adakah anda disiplin dalam pengambilannya? Tanya diri sendiri. Izzue boleh kenapa aku tak boleh? 

Key Of Success:

DISCIPLINE!

Master Wanna Be
Izzue | 0148930658

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...