Thursday 4 September 2014

Empunya blog punya testimoni sendiri!


( Aku yang dulu BUKAN yang sekarang )

Dulu ku susah, sekarang Alhamdulillah. 

Ehh. Nyanyi plak dah. Hihi. Ehhh, awak sambung jugak? Hihi 

'Laaaaaa. Kurusnya sekarang?'

'Kenapa kurus sangat ni?'

'Dah kurus sekarang? Wah!'

'Makin handsome awak kurus!'

Hehe. Mana x terkezutttt. Hilang 10kg dalam masa sebulan. Logik ker? Macam x kan? Tapi ini betul2 berlaku kepada saya. 

Ramai yang x percaya itu saya. Dan ramai juga yang mengadu Set Kurus ini x berkesan.

Saya kata 'Kenapa? Saya boleh turunkan 10kg dalam SEBULAN kenapa kamu tidak?'

Tepuk dada, tanya hati! 

Kenapa dalam masa saya kurus, kulit saya jadi putih? 

Siapa tahu jawapannya? Sila angkat tangan!

Sejak 'berjinak-jinak' dengan Shaklee, saya cuma mengambil Alfafa untuk detoks serta dapatkan berat yang 'ideal'. Satu demi satu produk kurus Shaklee saya cuba dan ini hasilnya. 

Biarlah gambar berbicara. 

Ingin tahu kisah selanjutnya? Produk Shaklee mana yang saya amalkan sehingga dapat jadi begini? 

#shakleeeffect
#iloveshaklee
#WeCanDoIt
#LegasiAnugerahTerindah

Master Wanna Be:
Izzue | 0148939658
izzue93allaboutsupplement@gmail.com


2 comments:

  1. memang ketara gilak perbezaannya izzue...bilalah kmk tok boleh kurus kedak ya...heheheh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...